Opgelet: momenteel kan u via de website enkel producten reserveren, maar niet online betalen Lees meer
Dienst na verkoop

Dienst na verkoop

Kan ik een bestelling retourneren?

Bestellingen van geneesmiddelen en andere medische hulpmiddelen kunnen niet geretourneerd worden. Enkel in geval van gebrek mag u, na contact met ons telefonisch of via info@apotheeknaessenscleeren.be, een bestelling retourneren. Andere bestellingen kan u retourneren binnen een termijn van 7 dagen, uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. De kosten en verantwoordelijkheid van deze verzending is ten uwe laste. Lees ook altijd goed de algemene voorwaarden voor u een bestelling terugstuurt.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, of een product dat ik niet besteld heb. Wat doe ik?

Indien u een verkeerd product of een niet besteld product hebt ontvangen vragen we u contact op te nemen met onze klantendienst op info@apotheeknaessenscleeren.be met vermeldnig van uw bestelnummer. Wij zullen dan zo snel mogelijk deze vergissing rechtzetten.

Mijn pakket is onvolledig. Wat Nu?

Ook in dit geval vragen we u contact op te nemen met onze klantendienst op info@apotheeknaessenscleeren.be met vermelding van uw bestelnummer. Wij zullen dan zo snel mogelijk deze vergissing rechtzetten.

Mijn pakket is beschadigd. Wat moet ik doen?

Indien het pakje zwaar beschadigd is of indien de verpakking geopend is neemt u deze best nooit in ontvangst. Noteer alvast op de levering/ontvangstbon dat het pakje beschadigd is.

Eventueel kan u samen met de vervoerder controleren of het aantal producten juist is en de staat van de producten nazien. Neem een aantal foto's, neem contact op met ons en bezorg ons de foto's en een omschrijving van het probleem. Wij hebben deze informatie nodig om u verder te helpen.

Mijn pakket werd niet geleverd. Wat nu?

Wanneer er niemand aanwezig was om het pakket op het leveringsadres aan te nemen, zal er in uw brievenbus een kennisgeving te vinden zijn. Daarop staat vermeld hoe u contact kan opnemen met Bpost om samen een nieuwe levering af te spreken, of u kan opteren om het pakket binnen de twee weken in het naburige postkantoor of postpunt. Als u echter geen enkel bericht ontvangen hebt, neemt u best contact op met onze apotheek. We zullen dan het leveringsprobleem onderzoeken en een gepaste oplossing voorstellen.